klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Untitle betul!

Aku ni mabuk novel ke mabuk ape neh.. Setiap kata-kata dalam novel yang aku baca tu meninggalkan kesan dalam diri ni.. Disebalik hiburan ada mesej yang ingin disampaikan.. Banyak yang boleh dijadikan teladan. Cinta!!! Mabuk, mabuk.. Haha... Mabuk cinta dalam novel...

Haha.. ayat aku ke tuh.. Cintailah Dia Yang Satu sebelum mencintai hamba-Nya. Salah satu mesej yang ingin disampaikan. Kadang-kadang drama yang digambarkan melebih-lebih melangkaui realiti. Namun tidak dinafikan ada kewujudannya.

Aku dalam duniaku.. Haha.. Memang dah sah dah ni.. Ade ke? Haha.. First time mengarut macam ni.. Kalah novel yang tak laku.. Novel yang laku tu aku yang kalah.. Haha.. Penangan baca novel, dengan Vanilla Coklat ni buat aku lain macam.. Haha.. Habiskan study.. Pastu kerja.. Then.. Wallah wa'lam..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...