klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Iklan : Sape nak beli tudung.

Salam...

Kali ni gua bukan nak berniaga. Cuma tolong member gua promote bisnes kecil-kecil dia.. Untung-untung gua dapat jugak sikit komisen. Hehe.. Ha. Adik, kakak, mak cik, abang, pak cik, datuk, nenek sekalian, andai anda berminat nak cari tudung sila-sila menjengah di laman facebook seperti yang tertera di bawah.


Jenguk-jenguklah ye saudara-saudari. Mana tahu ada yang berkenan di hati. Bolehlah dibeli. Macam pantun dah bunyinya.

Aku pun nak berniaga jugakla rasanya. Kalau aku jual gelang mutiara sabah tu laku tak. Agak-agak macam mana pasarannya. Sape yang tahu boleh kongsikan tak. Al-maklumlah baru nak belajar. Belum start lagi.

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...