klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Lagi tentang AJL 25

Salam AJL 25..



Hehe.. Aku tengah perasan jadi macam media rasmi je.. Haha... Tak lah, cuma nak  kongsi apa yang sedang hangat diperkatakan dalam seminggu neh... Hari ni mengenai pengacara-pengacara yang pernah mengacarakan sejak pertama kali diperkenalkan pada tahun 1986 sehinggalah sekarang... Dah 25 tahun dah anugerah mengenai muzik ni diperkenalkan rupanya.. Hehe.. Antaranyalah:..

1986
Abas Bakar & Habsah
1987
Karim Muhammad & Noorkumalasari
1988
N.D. Lala & Charmine Agustine
1989
Azwan Ali & Charmine Agustine
 Azwan Ali & Charmine Agustine
1991
Azwan Ali, Melissa Saila, & Intan Rozila
1992
Azwan Ali & Rina Khan
1993
1994
Azwan Ali & Amy Mastura
1995
Azwan Ali, Shamsul Ghau-Ghau, & Fauziah Ahmad Daud
1996
1997
1998
1999
2000
2001
Aidil Abd. Ghafar & Zalina Azman
2002
Intan Suraya & Ary Malik
2003
2004
2005
2006
2007
2010

Untuk AJL 25 ini pihak penganjur masih mengekalkan hos musim sebelum ini iaitu Cheryl Samad, Ally Iskandar dan Faizal Ismail.



Kredit untuk sini


One Response to Lagi tentang AJL 25

  1. MisZ Aien says:

    suka ngan gabungan cheryl samad, FBI ngan Ally iskandar..
    mantap...

    salam singgah gak

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...