klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Jalan Raya dan Hari Raya...

Salam Aidiladha buat semua penulis blog dan pembaca yang beragama Islam...

Hari ni, hari kedua kita menyambut Aidiladha. Cuti mereka-mereka yang bekerja pun dengar ceritanya tak panjang. Mungkin dah ada yang berkerja arini, mugkin esok dan mungkin juga ada yang cuti lama macam aku. Cuma aku tak kerja.. Hehe...

Setiap kali raya, mesti akan ada berita di jalan-jalan raya. Dua perkataan yang berbeza makna namun ada perkaitannya. Setiap kali raya, apa-apa raya sekalipun mesti akan berita mengenai kemalangan jalan raya, kesesakan jalan raya, sekatan jalan raya dan sebagainya.. Betul tak?

Kalau kat tempat aku ni, lagilah. Sebelum dan selepas mesti ada traffic jam... Dah lumrah dah setibanya musim perayaan. Nasib baik aku duk tengah-tengah Kelantan. Hehe.. Banyak jalan alternatif. Tapi keadaan jalan tidak memuaskan sangat..

Aku tak tau nak tulis apa dah... Otak tepu nak menulis neh.. Haha.. Banyak makan daging agaknya...

Ok.. Kat sini ada iklan... mana-mana silent reader (bajet macam ada) hehe.. Anda sila-silalah like page blog ni ye.. FB baru ni tak tau dah nak letak kat blog macam mana. Hari tu buang sebab berat sangat. 

Dan kepada bloggers anda boleh masuk ke  blog group yang dibuat oleh sahabat blogger aku. Insyaallah, akan diterima masuk memeriahkan group ni. hehe.. harap tuan punya group tu izinkan.. hehe..

Ni untuk page blog Kisah Mawe
NI untuk blog group Tekan Sini..

Sila-silalah ye..

3 Responses to Jalan Raya dan Hari Raya...

  1. rebellion says:

    oh, kelantan mesti sesakkan, mesti ramai yang balik kampung dan mesti meriah cam kat dungun gak..hehe

  2. ctk says:

    kamu study lg ke? dulu pnh duk kuala krai 3 thun..pastu blik kb smula..hoho..pepOn salam aidiladha :)

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...