klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Blogspot ada masalah teknikal...

Salam...

Blogspot ada masalah teknikal... Dah dua hari.. Semalam ok lagi, godek-godek buleh bukak.. Hari ni keluar notis terus... Tak pelah.. Harap-harap lepas ni dah ok dah... Usahkan nak menulis, nak menjelajah pun tak ada mood bila ada masalah macam ni...

Exam dah habis.. Tapi tak balik lagi... Ada kursus tiga hari.. Lepas ada program.. Huhu.. Kalau aku balik.. sah-sah seminggu tu aku tak buat apa langsung.. haha.. Masuk minggu kedua tu baru aku masuk dalam getah menoreh... Dah lama dah tak pegang pisau toreh ni.. 

Oklah.. Penat baru lepas main futsal dengan geng yang tak balik lagi.. Lega aku blogger ni dah pulih.. Jangan selalu buat hal pulak.. Nanti semua blogger beralih arah.. Siapa yang rugi... haha...

Cau.. Salam...

3 Responses to Blogspot ada masalah teknikal...

  1. zmah says:

    Sekarang dah okay! Jom...ikut akak balik blog

  2. huhu.. ok.. nanti sya datang..

  3. Kejora says:

    salam..

    alhamdulilah..dh ok..ingat ko..hihi
    sudi2 kan lah singgah teratak sy..:))

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...