klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Ok.. Dia ni bergurau ke betul-betul...

Salam...

Ok.. Haha.. Aku masih keliru neh.. Bergurau ke betul-betul.. Kalau betul-betul.. Serius.. Tak de persediaan neh.. Haha... Buat masa sekarang ni aku masih selesa dengan aku sekarang ni walaupun kekadang terpikir jugak nak advance macam orang lain.. Bukan tak nak, tapi..... Entahlah....



 Paham-paham je lah.. Haha.. Tapi betul, aku selesa dan mahu masih mahu seperti ini buat masa sekarang ni...

Harap kau mengerti.. Aku takut antara dua akan menjadi terlalu mengharap.. Kalau betul-betul... Harapnya berguraulah... 

Nak kongsi quote ni..

"Just to prove i was right that it's harder to be friends than lovers and you shouldn't try and mix the two, cause if you do and then you're still unhappy, then you know that the problem is you."
- Liz Phair



2 Responses to Ok.. Dia ni bergurau ke betul-betul...

  1. tahniah ya sahabat! ko ko ko ko gilerrr.. :P

  2. aku tengah otak neh

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...