klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Ada citer tak leh nak citer

Salam..

Telinga aku masih sakit lagi... Dah dua kali gi jumpa Dr.. Akak misi tu cakap jumpa Dr. sama la senang.. Tau apa masalah dia.. Orang pun tak ramai tadi.. Kejaplah nunggunya... risau jugak dah lama sakit neh.. Mana tau tiba-tiba kena admit ward kang.. Tak pasal-pasal pulak mak bapak aku datang sini...

Dr. bagi tau yang minggu lepas tu da ok.. Intai punya intai dalam telinga ni boleh ada air. Macam mana tu.. Seingat aku, aku tak pernah main air sepanjang aku sakit telinga.. Sebelum tu pun tak pernah.

Dalam 3 hari ni sebelum neh ada join satu program.. Tak leh nak citer sangat.. Gambar yang ambik pun belum transfer lagi.. Harap lepas ni ok da kot... Ada citer tapi tak leh nak citer..

3 Responses to Ada citer tak leh nak citer

  1. rammyd says:

    xleyh citer xyah citer lerrr... :P

  2. Kulat says:

    moga cepat sihat.. =))

  3. rammyd: nak citer jugak... tapi tak leh:)))
    kulat: thanks.......

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...