klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Lama tak masuk klinik

Salam..

Hari ni akhirnya aku putuskan nak pegi klinik.. Tak berani gi sorang aku ajak la member aku.. Punyalah tak tahu, padahal dah lama kat sini.. Haha.. Rugi je tak pegi klinik, setiap semester aku bayar.. Haha.. Fisrt time aku dapatkan khidmat kesihatan di klinik neh..



Pergi tadi dah dekat pukul 1.. Dah nak tutup katanya.. Takpelah.. Aku tunggu sampai pukul 2. Pesakit pertama.. Hahaha.. Nasib baik service ok.. Berbaloilah tunggu.. Doktor cakap telinga tersumbat.. Ada wax apa entah.. Aku bukan budak medic.. Hehe.. Tahu tersumbat je.. Ni gara-gara korek dengan cotton buds kot.. Tersumbat gamaknya.. Harap lepas ni ok..

Ha! Ayat menarik perskripsi ubat neh...

4 Titis, 4 kali sehari, selama 4 hari

2 Responses to Lama tak masuk klinik

  1. Haa.. tak pun banyak sangat tahi telinga ni.. hihi. Ape2 pun, get well soon!

  2. hehe.. da service tiap2 minggu da.. nk tersumb at jugak

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...