klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Susah nak senangkan hati semua orang.. Hati aku ada orang kisah ke??

Salam semua...

Kenapa la kat dunia ni masing-masing ada kepentingan diri.. Kalau ikutkan aku pun ada kepentingan diri aku.. Tapi kena consider dengan keadaan setempat.. Tahulah aku ni jenis yang tak suka nak lepas tangan.. Habis semua serah kat aku.. Orang lain macam mana... Tetap sama.. Kalaulah diorang semua neh berfikiran macam aku, tak ke senang macam neh..

Kadang-kadang nak je aku buat dek.. Tapi kalau aku betul-betul buat memang tak bergerak ar.. Takpelah dah nasib badan.. Terima aje lah.. Moga terbuka hati-hati mereka ini... Amanah tu penting.. Kritikan jugak membina diri bukan menjahanamkan diri.. Kritikan adalah untuk memperbaiki apa yang kita lemah ke arah untuk lebih baik.. Kenapa kita harus menolak sedangkan di depan ia baik untuk kita...

Tak faham aku... Susah nak senangkan hati orang neh.. Hati aku, aku telan dalam-dalam.. Dah biasa sejak dulu lagi...

2 Responses to Susah nak senangkan hati semua orang.. Hati aku ada orang kisah ke??

  1. woahh.. takut.. 1st time tgok mawe marah.. :/

  2. bukan marah.. nasihat..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...