klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Belajar guna automatik post

Salam semua…

Dah lama aku dengar mengenai update blog atau post entri secara automatik neh.. Cuma kali ni baru aku nak cuba. Ini adalah percubaan aku meng’update’ blog dengan menggunakan Windows Live Writer. Tulis apa sahaja yang korang mahu dan kemudian setkan satu tarikh..

Biasanya blogger yang aktif dan tak mahukan pembacanya ternanti-nanti bila entri terbarunya keluar guna benda ni.. Macam aku ni cuma nak belajar-belajar guna.. Idea pun tak ada sangat nak update.. Kesibukan kuliah membataskan lagu aku nak menulis.. Tapi aku bukak jugak tengok kot-kot ada orang buat blogwalking kat blog aku.. Aku balas kunjungan diorang..

Tu je kot.. sampai ketemu lagi…

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...