klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Menunggu Cuti

Hehe.. Tajuk! Bukan apa, sudah tiga bulan kot aku kat KL ni.. Rasa rindu lak kat Mak Ayah kat kampung tu. Apapun Ramadhan mengajar erti kesabaran. Setelah ku menggatal buat researh pasal Ultraman ni entri aku yang kedua pada hari yang sama.. Haha.. walaupun aku tak tahu nak tulis pasal apa sebenarnya.. Lagipun aku ni bukannya macam otai-otai blogger yang lain kan..

Ha.. Buat kali yang entah keberapa kalinya.. Aku nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramdhan ni.. Sekali lagi kita dipertemukan dengan Ramadhan. Semoga kehadiran ramadhan kali ini menjadi lebih baik untuk kita mempertingkatkan amal ibadah kita. da jadi macam ustaz da..

Seperti biasa, menjadi fobia bagi aku dan rakan-rakan.. tiket raya.. Aku sangat bernasib baik kali ni kerana aku dapat tiket pergi dan balik.. Aku tersangatlah heran.. Belum puasa tiket dah abis tu sektor pntai timur.. Ramainya orang-orang kampung aku kat KL ni... Memang panas gak ar kalau tiket abis.. takkan nak beraya kat stesen bas, stesen keteapi kor..


Setahu aku, sekarang ni tiket bas masih ada.. Tiket keteapi tu aku tak konpem.. rasa-rasa abis dah kot.. Aku pun dapat kelas dua je ni... Agak mahal jugak la disini berbanding dengan tiket biasa yang aku selau ambik.. huhu.. mahal pun tak pe.. janji leh balik kampung tuk raya.. haha.. orang sanggup buat apa saje janji leh balik raya kan..


Aku ada la cadangan tuk orang-orang kampung aku yang tak de tiket tu. Apa kata:


  1. Korang ambik bas pegi kuala lipis. Bas ke Kuala Lipis ni sentiasa ada rasanya. Coz die macam bus shuttle antara bandar. So jangan risau pasal tiket bas tu.. harga tu tak pasti la.. Korang tanya la kwan-kawan yang kat lipis tuh..
  2. Keduanya korang naik la tren ke kelantan.. kan-kan.. kete api pegi kelantan ada dalam pukul 1 kat lipis.. hehe.. tapi tak tau la sekarang kut time berubah.. heh
  3. Ha.. Lastly.. korang pastila kena gerak awal pagi lagi.. kalau tak plan ni tak jadi..
  4. Oppss.. rasanya ada jugak bas dari gua musang ke lipis.. so boleh la naik kan


Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...