klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

"Charger" buat hal...

Memang dugaan ar hari ni... Tengah-tengah shok buat presentation, tiba-tiba pulak padam.. maka bergegaslah kawan aku pergi amik charger tu. Lepas cucuk tu tak sampai lima minit padam pulak... dugaan bulan puasa agaknya.. bersabar je lah..


Setelah aku selidiki, laptop aku dalam keadaan baik, charger die je buat hal ni.. Agak mahal jugak charger neh... tapi memang terpaksa kena beli la jugak kerana asaimen-asaimen sedang beratur menunggu aku untuk membuatnya...

Mungkin ada beberapa faktor yang menyebabkan charger aku rosak:
  • Mungkin aku biarkan terlalu lama charger itu berada di "plug" tanpa memadamkan suisnya.
  • Terlalu kerap menggunakannya tanpa padam
  • Biarkan mcam tu je
  • memang dia dah nak rosak kot
  • Dia nak aku sedekahkan kepada tauke kedai komputer di Digital Mall atau Low Yat
  • Tak mahu aku online kerap sangat kot
Apapun semua masalah ni mesti diselesaikan segera... Kalau tak tak dapatlah aku bukak komputer aku kan?
So.. BIla tu tak tahu la lagi.. Mungkin..... entahlah....

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...