klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Kena tipu kawan sendiri buat bayar hutang !!

Salam...

Macam-macam sekarang ni. Kawan makan kawan. Bukan tak nak percaya kawan, tapi tu lah, bila dah jadi perkara macam ni buat kita terpikir 200 kali. Ada jugak orang macam ni. Memang suka tangguk di air yang keruh lah.. 

Emm.. baca lah lebih lanjut kat METRO ni...

Pandai-pandai dan hati-hati dalam pilih kawan.

One Response to Kena tipu kawan sendiri buat bayar hutang !!

  1. misTeaRed says:

    kwn mcm2 jns skunk kn

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...