klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Masa suka ria dah habis... Dah ! Pergi belajar...

Salam...

Honeymoon dah habis eh.. Hehe.. 4 Bulan cuti berkarat kepala otak aku neh..Dah tepu.. Walaupun dah masuk minggu kedua, serius otak masih di awang-awangan... Haha.. Tahun ni tahun terkahir, seperti yang telah aku nyatakan dalam entri sebelum neh.. Semester kelima aku kat sini.. Tahun depan, tak ada aral yang melintang, insya Allah habislah pengajianku di universiti tercinta ini..

Okeh, masa suka ria dah tamat ye kawan-kawan.. Mungkin korang semua dah ready dah.. Tapi aku neh, rasanya masih di takuk yang lama. Awal-awal semester neh kena kumpul semangat untuk bertahan sehingga ke akhir tiupan wisel pada hujung semester nanti.. Tapi biasanya awal-awal je.. Masuk tengah semester lost balik... Hehe... Nak exam barulah nak kalut bagai kan.. Haha..

Masa tutorial kebanyakan semua dah settle.. Padat dan mutakhir sikit.. Sape suh gatal ambik kelas dua hari je.. Padan dengan muka tuh.. Haha.. Member aku cakap biar penat dua hari, asal dapat cuti banyak hari.. Haha..

Okeh.. Semangat nak siapkan asaimen.. Haha. Bye-bye..

4 Responses to Masa suka ria dah habis... Dah ! Pergi belajar...

  1. kelas dua hri jer..sangat seronok ok..hehehee

  2. yeayH!! siapkan assgnmnt! chaiyok,,,

  3. Nur Ayuni says:

    dua hari?? cool gila..mmg ah penat 2 hari pastu rehat memanjang..rehat ke?? mesti ah tak..byk benda nak buat kan..hihi...good luck okei. :)

  4. Mawe says:

    Ain : haha.. pagi samapai petang dua hari tu non stop... haha..

    iszieylyanziy : chaiyok2..

    nur ayuni : tq2

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...