klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Mak Aih!! RM 3j belanja jaga kandungan...

Salam..

Terkejut aku baca berita neh.. RM 3j belanja untuk jaga  proses kehamilan. Belanja kahwin yang biasa pun tak sampai tiga juta kot.. Tapi ni betul-betul, tak tipu-tipu ye.. Akak Beyonce kita ngan suaminya Jay Z dilaporkan membelanjakan kira-kira $1juta (RM 3 juta duit Malaysia kira-kiranya) bagi memastikan tempoh kehamilan berjalan lancar dan selamat.

Menurut Majalah Now, pasangan tersebut buat pelaburan dalam semua aspek seperti pemakanan, kesihatan, dan sebagainya. 

RM 3j tu beb.. Hehe... Kalau bagi orang kebanyakan macam kita ni, macam-macam dah boleh buat kot. Sebuah rumah lengkap dengan perabot dan sebuah kereta pun dah lepas tuh.. 

Apapun, penjagaan kesihatan ibu yang mengandung adalah perlu bagi memastikan kesiahatan ibu dan anak dalam kandungan itu berada dalam keadaan yang baik..

----->>> RM 3 juta tuh.. Kalaulah dapat.... Aku nak....

Sumber: BH Online

2 Responses to Mak Aih!! RM 3j belanja jaga kandungan...

  1. nohfee says:

    gila bapak mahaaaallll doeeeeee.
    ok pause
    serious mahal gle. =="
    boleh beli rumah dekat bukit antarabangsa satu tuuuu

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...