klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Jangan buat benda yang tak nak buat?

Salam...


Lama dah aku menyepi dalam dunia ni.. Malas, letih, sibuk.. Semua bercampur baur. beransur masuk pertengahan semester ni, makin menjadi-jadi banyak kerjanya. Asaimen memang tak payah cakap, dah bertimbun. Tapi bergeraknya tidak..

Pasal tajuk.. Perlu ke kita buat benda yang tak nak kita buat???  Jadi jawapannya.. Tentulah tak perlukan.. Buat apa yang kita suka lebih bermakna...Apa kata korang???.... Jadi....


Sekian 'kemerepekan' aku kali ni akibat keletihan 9 jam kuliah hari ni... Kepala da 'full'.. hehe

2 Responses to Jangan buat benda yang tak nak buat?

  1. samer la..assignment..pun dah berlambak2..hehe..jadi buat lah maner yang patut dan abaikan maner yang x perlu..hehe =)

  2. da jadi tabiatkan.. tagguhkan kerja ni... hehe

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...