klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Selalu macam ni..

Salam semua..

Selalu macam ni.. Tiap-tiap tahun dan tiap-tiap kali aku nak balik cuti.. Ada je masalahnya. Tiket-tiket..! Kenapa kau habis cepat sangat.. Ramai sangat ke yang tergila-gilakan kau! Popular ke kau tiket.. ha! Selalu kau jadi rebutan.. Musim cuti, musim perayaan. Orang setia macam aku ni kau tak tunggu.. Oh tiket...

Ehsan gambar En. Google


Sebenarnya aku baru dapat tahu tiket keretapi untuk ke seksyen Pantai Timur untuk cuti pertengahan semester ni dengar khabar anginnya sudah habis terjual.. Alamak! Kalau betul alamatnya tak tau la Cheq.. Cheq paling setia menggunakan perkhidmatan KTMB. Mudah dan terus sampai kampung berbanding dengan bas. Tapi satu je masalahnya. Cepat habis walaupun banyak koc-koc yang ditarik.. Aku pun heran.. Tiap-tiap tahun..!

Harap ada lagi.. Mungkin esok aku akan pergi merebutkan si tiket tuh.. Kalau lambat... Jawabnya.. Tak tau lagi plannya.. hehe..

5 Responses to Selalu macam ni..

  1. alalala.sabar je yee..
    nis pernah naik train tp tak bertiket.
    hehehe
    duduk kat cafe train jee

  2. x pernah agi naek tnpe tket.. tp kalau dah trpkasa.. redah je.. hehe

  3. sabarlah mawe.macam best naik keta api. dah lama tak naik.

  4. tinta Nuraz: thanks

  5. Mknace says:

    :):):) terbaeekkk!!!!

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...