klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Jiwa Kacau...

Salam..

Tadi jiwa gua sikit kacau. Bukan apa banyak kerja yang nak kena selesaikan dan ditambah dengan tajuk esemen yang belum dicari lagi. Aku pun pening neh.. Mana nak dapatkan manuskrip-manuskrip lama erk. Kat perpustakaan tu bukan tak ada, cuma persaingan untuk mendapatkannya cukup tinggi. Gaya macam da buat tesis untuk master dan phD je... Haha.. Belajar-belajarkan. Mana tau satu hari nanti bakal bergelar Profesor ke... Berangan je lebih..

Tapi sekarang jiwa gua dah OK da... Tak payah risau-risau kepada yang amik berat pasal gua terutama sahabat-sahabat gua.. Gua punya jiwa kacau kejap je.. Tak lama... Sama jugak kalau gua marah ke apa ke?? Hati gua ni lembut.. Yeke?? Haha.. Entahlah.. Aku pun tak tau nak habaq betul ke idak.. Haha.. Selamat menjamu mata kepada yang mahu tidur.. Selera bagi yang nak makan dan segala-galanya... Sudi baca sudi-sudilah komen yang mana patut erkk... Terima kasih semua....

8 Responses to Jiwa Kacau...

  1. sama la kite...awal awal tahun lagi dah jiwa kacau...

    cik peah link blog mawe ke blog cik peah yer..

    kalau ada masa..meh la join contest kat blog cik peah..
    "Love to me is ...." or "Cinta bagi saya adalah..." Contest by Cik Peah

  2. edi_fm32 says:

    ak pun tgh jiwa kacau ni..dk pk kt ne leh appy tk li

  3. echa says:

    hahaha~
    cool men.. juz make it simple..
    ;))

  4. Tanpa Nama says:

    link popularity seo optimize backlinks backlink software

  5. Tanpa Nama says:

    Excellent read, I just passed this onto a friend who was doing a little research on that. And he just bought me lunch since I found it for him smile thus let me rephrase that: thank you for lunch! “We have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak.” by epictetus. KY Highland-Heights Payday Loans

  6. Tanpa Nama says:

    mawedbong.blogspot.com Payday Loans LA Vidalia Singkatnya , mereka umumnya berakhir dengan mobil , karena hanya berapa banyak berutang kembali adalah benar-benar tinggi

  7. Tanpa Nama says:

    Good day! I simply want to give you a big thumbs up for your excellent info you have here on this post. I am coming back to your site for more soon.

    [url=http://xrumergeek.com]seo services[/url]

  8. Tanpa Nama says:

    You are so interesting! I don't think I have read through anything like that before. So nice to find another person with some genuine thoughts on this subject matter. Seriously.. thank you for starting this up. This web site is something that's needed on the internet, someone with a little originality!

    [url=http://truebluepokies4u.com]http://truebluepokies4u.com[/url]

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...