klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Dah terbukti ke??

Salam..

Macam-macam aku dengar kat laman yang menjadi kegilaan seluruh rakyat Malaysia hari ni. Rata-rata kecoh mengatakan FB akan di shutdown pada 15 Mac ni. Masing-masing dah gelisah dah... Ada yang tak leh chaing ngan awek. Dah tak leh skodeng gambar pelik. Kalau aku alasan yang aku guna nak tanya nota ngan member, baik tak?? Tak kisahlah apa jua kegunaannya. Tapi ada baik buruknya jugaklah. Kalau ada pun ok. Kalau tak ada rasanya lagi ok kot. Sape setuju dengan aku?? Angkat nak tengok..

Sekarang ni segenap lapisan masyrakat da FB. Dah jadi fenomena yang tak asing dah. Baik di kampung dan desa-desa pedalaman. Kalau kat bandar lagi la advance, macam-macam tau. Kalau budak sekolah lagi bahaya. Aku yang dah lama tinggak sekolah pun boleh hanyut dengan benda ni (masa baru berkecimpung dalam FB ni), inikan budak sekolah lagilah. Tapi kalau yang tahu dan reti (sama je) apa yang sepatutntya benda yang perlu didahukukan. Mereka pasti tak hanyut agaknya.

Banyaka la pro dan kontra pakai benda ni. Kalau yang menghadap 24 jam tu memang dah tahap kritikal tu. dah ketagih. Tak bukak rasa tak boleh nak hidup pun ada. Hehe.. Cakap macam pengalaman sendiri je.. Memang pun.. Haha.. Aku sekarang ni sedang mengurangkan penggunaan FB ni. Setelah beberapa insiden dan perkara-perkara yang melibatkan akademik berlaku. Haha..

Tapi khabar angin yang mengatakan FB tu kena tutup adalah tak benar. Pemiliknya Mark tu cakap takkan shutdown 15 hb.. Mana satu nak percaya pun aku x tau.. Yang kata nak tutup pun cakap Mark yang umumkan. Yang bukak pun Mark yang cakap. Entahlah... Wait N See soon.. Bagi aku bagus kalau ........... 

One Response to Dah terbukti ke??

  1. dah tuan punye badan cakap tak betol, tak betol la kan??
    selesai kes...
    huhuu

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...