klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

RM 7, 500 seminit

Salam semua...

Siapa nak bagi kat kita RM 7, 500 seminit. Tapi ada ! Tak percaya. Beli Metro hari ni.. hehe.. Tak pun search online. Sebuah syarikat penyiaran dari negara bukan Komanwel membayar £1,500 bersamaan RM 7,500 seminit untuk mewawancara berkenaan dengan pertunangan Putera Diraja Britain. Siapa? Siapa lagi kalau bukan Putera Williams dan pasangannya Kate Middleton.

WILLIAM dan KATE yang bertunang  bulan lau


Tak lama pun rakaman ni, sekitar 20 minit. Tapi mahal orang bayar. Agak-agak berapa orang nak bayar aku kalau minta diwawancara. hehe.. Tapi bayaran tu mengikut sumber akan digunakan untuk tujuan kebajikan. Bagus jugakkan. Mengikut laporan berita ni, wang bayaran tu akan digunakan untuk kebajikan Yayasan Putera William dan Putera Harry yang ditubuhkan setahun yang lalu. Ia termsuklah Tabung Bantuan Wira, badan kebajikan untuk mereka yang tidak mempunyai rumah, Centrepoint dan kumpulan hidupan liar, Tusk Trust.

Fuyyooo.. Apa aku nak buat kalau dapat duit sebanyak tu erk... Seminit RM 7,500 X 20 minit.. Berapa semuanya.. haha.. Kira sendirilah... hehe

Salam..

4 Responses to RM 7, 500 seminit

  1. hahaha.....xke gila namanya ...tapi xpo la sek dia dapat byak lagi dari hik sek dia byar....

  2. huhuu.. gler btol...
    kalo ak up sket..seminit rm 8000... hahah

  3. boleh saya cakap 5 minit dah le..

  4. wahh masyukk duit! blom kira 30 minit lg tu. 1 minit pon dah mewah habis.

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...