klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Lama giler!!!

Ehem! Test. Test.!

Assalamualaikum...

Sudah lama hamba tidak bertandang di sini. Ini kerana tidak ada cerita yang mahu ceritakan. Haha... Ditambah pula dengan kondisi internet yang tidak memuaskan. Dikuatkan lagi dengan rasa malas untuk menaip.

Okeh. First of all, ramadhan kareem to all muslims around the world. Semoga ramadhan kali ini penuh makna buat kita semua.

Aku pun dah blurr.. Tak tau nak tulis apa. Jarang kalau nak update pasal personal life kat sini.. Tapi kat yang satu lagi.. Haha..

Aku pun tak ingat dah tujuan berblog dulu dulu dulu. Orang buat blog gatal tangan buat blog. Adverlets gua berapa sen erk? Lupa password jugak benda alah tu. Sampai sejuta aku kahwin. Haha...

Seangkatan dengan gua Mawar Berduri, pemuisi dan pemantun. Entah aktif lagi ke tidak. Seorang lagi si Muba, di Korea Selatan. Rasa ada jarang-jarang entri baru. Gua je tak 'menyegat' nak menulis. Habis bahasa aku langgar. Maafkan hamba!

Recently.. Jeng2.. Thanks to all followers.

One Response to Lama giler!!!

  1. dd says:

    Post yang menarik. Terima kasih kongsi. Jangan lupa singgah artikel terbaru saya 4 Langkah mudah untuk 1 juta backlinks Tingkatkan dan gandakan traffic di blog anda

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...