klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

2Bulan 4 Minggu

Salam...

Setiap permulaan pasti akan berakhir. Kitaran alam sudah macam tu. Sejak daftar kat sini pelbagai peristiwa, aktiviti yang dah aku sertai.

Sekarang ni tinggal kira-kira dua bulan je lagi. Tak lah sedih, tapi lebih kepada risau. Cabaran lepas belajar ni lebih besar dan mencabar.

Paling besar berdepan dengan masyarakat sekitar yang akan selalu bertanya "dah kerja ?", "kerja apa?", "berapa gaji?
". Dah jadi rutin masyarakat kot sekarang ni.

Tengah pikir apa kerja lepas ni. Usaha, tawakal.

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...