klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Pejam Celik... Dah dua tahun, lagi setahun tamatlah pengajian...

Salam...

Pejam dan celik setiap hari... Rasa makin cepat masa berlalu.. Langsung tak sedar... Rasanya macam mimpi.. Terlalu sekejap.. Itulah MASA.. Harganya diibaratkan seperti EMAS.. Tajamnya macam mata pedang.. Kalau tak potong kita kena potong... Masih tergiang-ngiang saat kemasukan ke sini.. Saat oreintasi.. Taklimat-taklimat masa kemasukan.. 



Lagi setahun cabaran yang lebih besar menanti lepas tu.. Lebih berat tanggungjawab.. Fuh! Semoga cabaran mendatang dapat ditempuhi dengan tabah dan segala rintangan dapat diatasi dengan mudah.. 

Oh, ya... Cik Muni sedang buat contest untuk mana-mana blogger yang berminat... Tajuk contest tu.. Kisah Paling Menyayat Hati... Bukan Kisah Mawe ye.. Kisah aku kat atas tadi ha... Ni pun curi masa tulis entri.. Padahal nak masuk exam kul 11 nanti... Hahaha... (sempat lagi aku neh.. haih...)

Nak tau lanjut.. Jenguk-jenguk la blog beliau disini... Aku pun nak join kalau ada masa nanti.. Hehe.. Ha! Terima kasih kat Cik Muni jugak atas entri Terima Kasih beliau.. Tak sangka gak aku jadi First Follower beliau... huhu.. Sama-sama kita memeriahkan dunia maya ni yer..

Bye bye..


Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...