klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Drive Thru guna motor??

Salam...

Nak cari makanan sangat mudah hari ni... Kat mana-mana ada tempat makan... Kedai makanan segera seperti KFC, Mc D, Pizza ada kat mana-mana... Beruntung kat Malaysia ni tak mati kebuluran... Macam mana la nasib saudara kita kat Palestin... Bantulah mana-mana yang patut setakat yang termampu bagi yang mampu...



Berbalik kepada tajuk seperti yang tertera.. Masa memainkan peranan yang penting dalam gaya hidup masyarakat Malaysia.. Tidak hairanlah LRT pun ada 7 minit sekali pagi mengatasi masalah kelewatan ke destinasi tujuan...

Dah jauh tersasar neh.. Haha.. Aku cuma nak tanya je.. Ada ke orang drive thru pakai motor erk?? Haha.. Orang naik motor pun nak cepat gak.. Takkan orang naik kereta je.. Hehe...

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...