klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Ini cerita aku dalam seminggu...

Salam...

Cerita aku dalam seminggu.. Sibuk yang amat.. Lepas je dinner kolej, paper projek aku dan pada masa yang sama kena pegi dinner.. Master belanja krew yang bertugas pada malam dinner kolej aku tuh.. Aku salah seorangnya.. Hehe.. Terima Kasih .. Ha.. Minggu ni jugak minggu last kelas presentation aku bersama dengan En. Peter.. Minggu depan dah kena nilai dengan lecturer lain.. Takut la jugak, tak tahu sangat bahasa orang putih neh..



Aku cerita satu persatu lak.. Pada 25 Mac.. Dinner kolej aku.. Aku salah seorang krew dan tugas aku jaga teknikal.. Sape cakap teknikal tak penting dalam sesebuah program.. Takde benda alah tu alamat senyap bin sunyilah.. Haha.. Ha!! Sape cakap kerja ni senang.. Susah jugak beb.. Perlukan kombinasi dan kecekapan serta daya ketepatan yang tinggi.. Timing kena betul.. Muzik kena sesuai dengan majlis.. Bukan main belasah je beb.. Gua dan penat dah dengan benda ni.. Asyik gua je jaga teknikal.. Walaupun ada orang yang dijemput khas mengendalikan benda alah ni.. Tapi kitaorang still kena jaga gak.. Mana lah dia tahu perjalanan majlis tu dari awal ke akhir.. Kena guide dialah jawabnya.. Aku rasa nak bukak bisnes ni la pulak.. Sewa teknikal.. Haha..

Add caption


Lepas Dinner, ada event plak kat Akademi... Seminggu tu.. Project Paper aku pun disekalikan dalam festival ni untuk memeriahkan festival.. Giliran group kami pada hari khamis jam 2 petang. 31 Mac yang lalu.. Projek ni kira tugasan kuliah paper yang aku ambik, Pengurusan dan Pemasaran Sastera. Kira kursus ni nak test pelajar leh handle pengurusan sesuatu perkara tu dengan baik atau sebaliknya.. Tak tau la macam mana Prof. nilai. Tapi harap-harap lulus dengan cemerlanglah nanti.. Haha..

Malam tu pulak, dapat jemputan (kononnya) pegi dinner KK2. Ni kira timbal balik la. Sebab masa dinner kolej aku haritu, tak dapat nak menikmati dengan selesanya.. Haha.. Jadi Master belanja krew-krew yang bertungkus lumus pada malam itu... Tak ramai, 10 orang je yang terlibat..hehe.. Terima kasih Master.. Berbaloi gak tak dapat makan dengan tenang malam tuh..

Balik tu, asaimen menunggu.. Dah kena submit keesokkan harinya... Maka bertungkus-lumuslah aku menyiapkannya.. Setelah berpenat lelah, maka aku berjaya menyiapkannya.. Bersama sahabatku Awg Azhar, aku menghantar asaimen tersebut tepat jam 5 petang.. Dah lega satu.. Ada lagi 2.. Haha.. Tunggu masa yang sesuai je nak buat.. Angin tak de lagi... Haha..

( Dah tiga hari aku nak siapkan entri neh.. Baru hari ni leh publish)

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...