klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

UniEdu Book Fair 2011 & PC Carnival

 Salam..

Aku tak nak citer banyak... Cuma nak bagi tahu kat semua warga UM dan sekitar Lembah Klang, sekarang ni sedang diadakan UniEdu Book Fair & Karnival PC di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya. Terdapat pelbagai buku akademik dan bukan akademik dipertontonkan. Ada juga persembahan kebudayaan. Kalau tadi, aku pergi ada persembahan dikir barat sebagai hiburan. Jadi boleh layan dikir barat masa ronda-ronda gerai jualan.

Karnival ni berlangsung bermula hari ni 5 Januari hingga 7 Januari dari jam 10 pagi sampai 10 malam. Budak-budak sekolah pun ada jugak tadi.. hehe.. Pelbagai jenis aktiviti ada.. Jom jalan-jalan... Esspecially warga UM.. Jom.. hehe..

Banner ni nampak gelap pakai kamera handphone.. hehe

Bahagian bawah bahan bacaan ringan

Perkakasan rumah kat luar dewan

Nak masuk jugak.. haha..
Member-member aku.. Mesti kembang hidung lepas ni.. haha

Ni masa ronda-ronda gerai ada persembahan dikir barat.
Terubat jugak nak dengar live.. hehe

Gerai kamera digital.. Nak beli... Tapi.. hehe

Ni dari sudut atas.. Kat bahagian atas ni sebenarnya ada gerai buku terbitan
penerbit-penerbit universiti spt UM, USIM
UPSI dan lain-lain.. Tak ingat.. hehe

Yang ada masa tu datang la ye.. hehe.. Cari ilmu tambahan orang kata... Bye

One Response to UniEdu Book Fair 2011 & PC Carnival

  1. mcm knal insan bertiga kt ats tu..siapa itu ? haha

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...