klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Pelajar SPM pun hutang along ke???

Salam semua...

Sekarang ni bukan hanya orang yang dah kahwin, orang yang berniaga hutang dengan pak cik ah long tu, tapi pelajar SPM pun ada. Mula-mula baca tu aku pun tak percaya tapi memang betul.. Benar-benar berlaku. Aku ingatkan tadi kot-kot student univeristi.. Yelakan, mana tau kesempitan hidup.. Rupa-rupanya budak lepasan SPM..

Diceritakan budak ni kalah judi akibat terpengaruh dengan kawan-kawannya sejak beberapa bulan yang lalu. Mak dia pun halau dia dari rumah.. Apa nak jadi la ni..KOrang baca lanjut kat sini erk.. Tak mau citer panjang-panjang hari ni..

Salam..

2 Responses to Pelajar SPM pun hutang along ke???

  1. aa.. student lepasan spm tu...

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...