klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Buat Majalah...

Salam...

Kali ni aku nak citer pasal salah satu kursus wajib univerisiti yang aku ambik untuk semester ni. Haha.. Macam tak de citer je.. hehe.. Agak menarik jugaklah kursus ni. Boleh belajar bagaimana proses editing dalam majalah, bagaimana proses mencari bahan dan banyak lagi la.. Aku pun baru je masuk citer penuh. Hehe.. Kena tunggu 10 minggu lagi kot baru dapat citer penuh.. 

Memandangkan aku ni suka menjahanamkan sesuatu.. Makasud aku gatal tangan dalam edit-mengedit neh.. haha.. Setakat ni aku enjoy kursus ni.. Setelah seharian kepenatan berkejaran dari satu fakulti kesatu fakulti yang lain dan akhirnya dapat enjoy-enjoy kat kursus ni.. Tak adalah straigt and formal sangat.. Hehe..

Aku rasa setakat tu je kot dulu.. Haha.. Entri kilat.. Ni aku dah gatal buat cover page paper.. Model member aku.. Haha.. Harap dia ok dapat promosi percuma..


Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...