klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Hari yang penat.

Salam..

Hari yang penat dalam seminggu untuk semester ni.. Start from 9 non-stop untill 1 pm. Lepas tu sambung jam 2 sampai jam 5. Selang 30 minit sambung kelas pulak sampai pukul 7.30. Memang penat. Tapi nak buat macam mana kan.. Nak cari ilmu kenalah berkorban sikit. Itu bari sikit pengorbanan dan cabaran yang kena tempuh. Ada lagi dua cabaran yang aku belum tempuh. Harap-harap tak ada masalah dengan subjek berikutnya. Kalau tak memang pusing la kepala aku nak settle.

Untuk semester ni, ada la jugak happy nye.. Khamis jumaat aku freeeeeeeeee.... haha.. boleh la ubat jugakkan... Tapi semua tu kena tunggu 3 minggu lagi baru konpem.. hehe.. tak leh ketawa banyak-banyak lagi... hehe.. Harap dapat improve pointer semester neh.. (Azam neh).. hehe..

4 Responses to Hari yang penat.

  1. lebih kurang la kite..hukhukhuk...penat taw...dah la awl2 smpai da demam...

  2. huhu.. 1 sem kna hadapi mcm ni... sabar jelah.. nak cri ilmu kan...

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...