klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Macam-macam hangat!!

Lebih hangat daripada biasa.. hehe tolong promo tuk Hot FM.. Haha.. Yelakan.. Sekarang ni banyak perkara-perkara hangat disekeliling kita. Tengok kat TV yang hangat cerita politik dan banjir. Lepas banjir politik. Macam tulah hari-hari. 

Cakap pasal banjir. Aku tumpang simpati kat kawan-kawan yang berada di Utara tanah air. Bersabarlah dalam menghadapi dugaan Tuhan. Walaupun banjir dah surut sekarang ni, kesan banjir tu masih lagi terasa. Ingat jangan leka. Amaran gelombang banjir kali kedua sudah dikeluarkan Jabatan Meteorologi. Kali ni di negeri-negeri Pantai Timur pulak. emm.. Jadi semua bersedia... Patuhi arahan pihak berkuasa ye..

Ni pun tengah hangat.. Exam.. Sehangat kuih bahulu.. Aku pun tengah exam.. hehehe.. Adik-adik aku yang STPM dan SPM pun bakal menduduki peperiksaan esok. Good Luck semua.. Moga dapat keputusan yang baik dan dapat ikut jejak langkah abang ni.. haha..

Terus Hangat di sini pulak ye...

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...