klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Tengah belajar photoshop


Aku tak nak tulis panjang-panjang. Mengantuk. Hampir sejam aku mencuba belajar untuk menggunakan Adobe Photoshop. Terima kasih kepada yang menunjukkan jalan. Lepas tu pandai-pandai la kan nak pergi dengan apa bila dah tahu jalan kan??

Rupanya banyak jugak function dalam Photoshop ni? Kena pandai-pandai la cuba. Orang putih kata try and error. Maka sebelum jadi tu banyak bebenor la error nya. Aku tengah test nak buat gambar kelas aku masa tingakatan 6 berlatar belakangkan pemandangan ladang rumput. Setakat ni masih lagi tak menjadi. Harap maaf ye kawan-kawan.

Nanti dah siap aku upload kat FB dgn kat sini, walaupun anda semua ramai tak tahu aku ada benda alah ni. Haha.

Ok lah, cau... Nite..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...