klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Juara yang diburu

Salam semua...

Seluruh rakyat negeri aku sekarang sedang bergembira di atas kemenangan Team Read Warrior yang berjaya melayakkan diri setelah berjaya menumpaskan skuad Kenari di Stadium Sultan Muhammad ke-IV malam tadi. Kelantan akan bertemu buat kali kedua Negeri Sembilan di perlawanan akhir piala Malaysia pada 30hb Oktober ini, nantikan saingan skuad kijang di Bukit Jalil nanti.



Ni pulak pasal member-member kat utara nun jauh di sana. Khabarnya baru selesai bermain go-kart. Mesti korang pernah dengarkan. Nantilah aku suruh diorang kongsi cerita diorang kat sini. Ni la serba sedikit gambar diorang tengah cuba-cuba main go-kart tu. haha... Aku tengok macam nak belajar kereta kat tempat belajar memandu je... tu pun tak kena pakai helmet. hehe

Baik-baik nanti ko langgar aku lak..

Agak-agak???

Gua cau dulu.. Tahniah buat The Red Warrior dan rakyatnya. Hahaha..
Majulah sukan untuk negara.
Salam sukan kali ni... hehe

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...