klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Dunia DSLR

Salam semua..

Korang tahu tak apa itu DSLR? Aku pun tak tahu apa ke bendakah itu. Yang aku tahu kemera je. DSLR ni kamera yang canggih la kot. Emm. Entri kali ni mengenai page group dan laman blog member aku ni. Aku pun minat gak kerja-kerja ambik gambar neh. Cuma tak berkesempatan lagi nak beli kamera yang canggih manggih ni. Kalau ada pun pinjam atau guna yang orang punye je.. hehe

Bila la aku ada peluang nak berkarya dalam dunia fotografi pulak erk??? Tolong fikirkan untuk aku... hehe
emmmmmmmmmmm???!!




Oklah, berbalik kepada blog dan gruop member aku ni, korang bolehlah melayari laman ni. Haha.. Klik sini dan sini. Tanyalah apa yang terbuku dalam hati kalau nak tanya. Haha.. Kalau tanya aku pun, aku akan tanya dia jugak. hehe

Harap-harap aku dapat komisen tolong promote blog die neh.. haha... KFC pun jadi lah balik nanti.. haha..
Ni ada gambar-gambar sikit.. Guna kamera DSLR. haha


CSC_1102

CSC_1102

DSC_0872

DSC_0862

DSC_1212

DSC_0220

Nak tengok lagi... Klik sini.

2 Responses to Dunia DSLR

  1. weh..tukar link tu..guna yg nie....ha2..http://www.flickr.com/photos/zyrul88/

  2. Mawe says:

    haha.. nanti la aku tkar

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...