klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

No Title...

Asal pelik lak " No Title" tu tajuk ape?? Pape je lah. Aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya kali ni. Aku punye presentation tuk minggu ni sudah diselesaikan. Teramatlah kega di dalam hati sanubari aku neh. Mana taknye, tension gak kalau ada soalan yang tak patut di tanya masa present tu. Agak-agak ar nak tye pun. Da lecture suh ulas buku, tye la soalan pasal buku, ni tye soalan yg takdak kaitan langsung. Haih!! Manusia ni banyak tul ragamnya. Bila nak aman.... Tak kisahlah, janji aku da selesai present.. Nanti sampai turn die, aku lak nak mengarut, ingat aku tak boleh nak karut...

Haha... aku ni tak de la jahat sangat... jangan di risau.. perkara itu mungkin tak akan berlaku.. Ha pasal entri kali ni.. wlaupun tajuknya "No Tittle" aku nak citer sal Festival KOnvo yang berlaku kat UM neh.. Da masuk dua hari festival ni berlangsung. Macam-macam ada. Apa yang korang nak. Makanan, kuih-muih, biskut, bunga, patung, gift2 nak bagi kat orang kovo, dan banyak lagi. Tapi aku pun tak abis pusing lagi.. Tadi pun pusing sebelah DTC je. Kat KPS tak sempat agi.. Letih giler. Nanti la bila-bila aku free nak gi sambung kat KPS lak.

HA! Perkara paling penting sebagai rakyat Malaysia. Daftar pemilih! Sudahkah anda mendaftar sebagai pemilih. Jika belum, cepat2 la pegi daftar. Sempena FESKUM ni gak diorang ada bukak kaunter tuk daftar pemilih. So da takder alasan lagi tuk korang taknak daftar ye. Satu undi menentukan masa depan negara. Jangan lupa ya.!

Apa lagi erk.. entahlah.. aku pun da tak tau nak tulis apa. Sebabtulah aku tak leh nak jadi blogger pro.. Tak tau nak tulis apa-apa.. Kadang2 ada rasa "menyegat" nak tulis tu, aku tulis, tyme malas tu memang malas giler ahh... Asaimen aku pun tak tau nak buat macam mana neh. Nak kena tulis cerpen. Dah la daya imaginasi aku ni igt sal Otemen, doremon ngan Detective Conan je. Kadang2 sal power rangers. Haih! macam mana neh.. Aku baca cerpen yang org tulis bapak punye gempak... ada cerpem tu boleh buat pembaca ikut emosi penulis yang menulis cerpen tu. Kalu cerpen tu sedi, sedih la pembaca tu.. Aku kalau boleh nak jadi macam diorang la... tapi tak tau la cek.. Dapet ko tak neh... Coba lah dulu.. Lau tak jadi pun takpo.. Namo pon blajo kan.. 

Aku da buntu dah ni.. K lah.. kalau ada input nnti aku tulis scra formal lak.. cita-cita nak ambik Phd. so kenalah byk membaca dan menuliskan... haha.. Insya-Allah..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...