klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Macam-macam berlaku.

Dalam tempoh seminggu neh, macam-macam perkara telah berlaku. So aku akan ceritakan satu persatu dari awal hingglah ke akhirnya. Cerita pertama: Seluruh warga UM dikejutkan dengan berita kematian seorang pelajar PASUM (Pusat Asasi Sains UM) mati terjatuh dari bangunan. Fisrt2 aku tau citer ni macam aku tak caya lak. Tapi citer ni betul2 berlaku setelah disahkan. Al-Fatihah untuk arwah. Dengar-dengar citernye arwah tertinggal barang di dalam bilik kawannya dan ingin mengambil balik barangnya itu. Versi sebenar citer hanya arwah, kawan-kawan terdekat yang tahu dan Allah sahaja yang tahu.

Semasa berlakunya peristiwa ini.aku dan rakan-rakan aku sedang buat persiapan untuk program HATI @ Hari Interaksi APM. Nak kata terkejut tu memang terkejut la kan. Tapi kerja mesti diteruskan. Setelah selesai persiapan kami pun tunggulah hari kejadian berlangsungnya HATI ni. Alhamdulillah HATI berlangsung dengan baik wa;aupun aku sedikit bosan kerana tak dapat nak join aktiviti kerana hal-hal teknikal. Nak buat macam mana dah tugas aku. So tak dapatlah aku beramah mesra dengan junior-junior tu dengan baik. Apapun sekalung tahniah dan penghargaan buat Team Hati 2010/2011.



Sekarang ni pulak sedang berlangsung Festival Konvokesyen UM atau ringkasnya FESKUM. Feskum ni diadakan untuk meraikan graduan-graduan yang telah berjaya menamatkan sesi pengajian mereka. Tahniah kepada semua graduan UM yang telah berjaya terutamanya kepada senior-senior aku kat APM tu. TAHNIAH. Rasa macam cepat je masa berlalu. Sedar tak sedar aku dah masuk tahun kedua dah.  Harap-harap aku dapat menamatkan pengajian dengan keputusan yang cemerlang. Chaiyok!!


Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...