klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Selamat Bercuti

Salam 1 Malaysia.

Sedar tak sedar semester kedua pengajian aku kat Malaya tercinta ni dah pun habis. Setahun yang berlalu amat cepat. Aku mengharapkan keputusan peperiksaan yang baik bagi semester kali ini walaupun pada dasarnya usaha aku bagi menghadapi peperiksaan kali ini agak kurang 'semangatnya' berbanding dengan awal-awal aku masuk ke bumi Malaya ini. Apa pun semua telah berlalu dan aku hanya mampu berdoa dan bertawakal kepada-Nya.

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Bercuti kepada kawan-kawan yang bercuti dan selamat menjalankan komitmen bagi yang tidak bercuti. Manfaatkan cuti anda dengan melakukan aktiviti yang mendatangkan keuntungan kepada anda. Sebagai mahsiswa, kita seharusnya sentiasa produktif dengan pelbagai pendekatan disamaping dapat membantu golongan di sekeliling yang memerlukan bantuan kita.

Sekian, SALAM UKHWAH..

Selamat bercuti semua.

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...