klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Motor aku tak hidup

Salam...

Penat dah ni.. Banyak kali dah start, tak hidup-hidup motor tuh.. Minyak banyak, plug ada api, tapi tak hidup-hidup jugak.. Haha... Berpeluh dah badan neh..

Emm.. Ada sape-sape tahu tak benda neh.. Selagi boleh repair sendiri tak nak lah hantar bengkel.. Takut macam-macam jadinya nanti.. Bendanya sikit je, cajnye takut lebih-lebih pulak.. Hehe..

Oh.. Hari ni dah ada yang datang mendaftar.. Kampus lain tak tau.. Tempat aku hari ni.. Selamat Datang ke UM ye...

>>>>>------- nak gi start motor balik...

3 Responses to Motor aku tak hidup

  1. die kurg vitamin la 2 . Haha . Api xkuat kot

  2. xreti lah sal motor..kalau lampu tau lah..hehe

  3. Mawe says:

    En. AxixOu : mungkin kot... haha.. dah lama tinggal.. merajuk.. hehe
    Chilled : hehe.. ni pun buat-buat tahu je pasal motor..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...