klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Jom Heboh 2011 di Kelantan

Salam...

Aku duk tengok lintas langsung dalam TV je.. Tak pernah pergi pun jom-jom heboh neh... Haha.. Apa diorang jual pun aku tak taulah.. Yang aku tahu malam ada konsert.. Haha.. Tengok TV jelah.. Tu pun kalau tak de citer best dlm astro yang ada berpuluh-puluh channel tuh..

Oktober neh Jom Heboh akan berada di Kelantan.. Lokasinya rasanya macam biasa kot.. Stadium Sultan Muhammad IV.. Tak leh nak gi jenguk eh.. Dah balik KL dah.. Haha.. Masa buat kat KL aku kat kampung balik.. Haha...

Layan sini jelah...

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...