klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Dah 'start' dah....

Salam...

Dam dum dam dum... Benda ni dah lama jadi trend agaknya.. Bila tiba raya je, mulalah bunyi benda ni.... Bahaya dik oii..

"Alah, relaks ar, bukannya mercun yang besar pun. Ni yang biasa je pun," 

Tu bila korang start main, orang lain akan main. Lepas tu mula la lawan-lawan sape paling kuat. Dah tahu sangat dah manusia ni macam mana. Tak boleh lari daripada perlumbaan. Haha..

Aku main jugak dulu.. Dalam hutan je lah.. Halau En. dan Cik B dalam hutan tuh.. Senang sikit nak menoreh getah..

Nak main, main jauh-jauh.. Jangan menganggu ketenteraman awam.. Benda haram ni, semakin ditegah semakin dibuat.. Haish...

->>>> Baik duk luar main bunga api.. :)

Pesanan penaja: - Jangan susahkan orang lain kalau nak berseronok

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...