klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Meletup!!!

Salam...

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia kat mana erk.. hehe.. Tak ada orang pun yang tahu.. Rezeki, jodoh, semua tu ketentuan Tuhan kan.. Sekarang ni topik bola Malaysia masih hangat diperkatakan dan sentiasa meniti di bibir peminat-peminat bola tanah air. Yang paling hangat mengenai pemain-pemainnya. Pasti ramai remaja-remaja perempuan yang tergila-gilakan mereka kan??? hehe.. Jangan marah ye...

Paling meletup ketika ini penjaga gol kebangsaan Khairul Fahmi Che Mat. Usia dia ni lebih kurang dengan aku je... Kira sama umur, bulan tu tak tahulah.(nak mengaku). hehe.. tapi rezeki dia jadi popular.. Aku kena buat sesuatu neh nak jadi popular.... hehehe.. Tak adalah.. Sebagai anak negeri Qlate dan rakyat Malaysia aku berbangga dengan beliau dan rakan-rakan kerana telah mengaharumkan dan menaikkan nama negara di mata dunia.. Gua tabik spring lu bro... !!!!



Buat peminat yang tergila-gilakan Fahmi ni atau dikenali sebagai Apex anda telah pun terlepas peluang ye.. Apex dah berpunye.. Tak caye tengok sini. hehe.. Oklah.. tak nak citer panjang-panjang.. Lagipun aku rasa semua dah tahukan... hehe.. Saje je gatal tangan nak tulis.. Ok.. Gud luck tuk semua pemain-pemain kebangsaan, kekalkan dan mantapkan prestasi untuk mencapai misi World Cup 2014 nanti.. Syabas dan tahniah..

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...