klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Lelaki 'Pupus' di Latvia

Salam semua...

Cuba korang semua bayangkan, kalau dalam dunia ni di sesetengah tempay tak ada lelaki langsung, dan di sesetengah tempat pula tak ada perempuan langsung. Apa agaknya yang berlakau erk?? Fikir-fikir dan renung-renung... hehe.. Pasti tak lengkapkan. Sebab manusia dan setiap makhluk yang dicipta mempunyai pasangannya masing-masing. Cuma kalau manusia, dengan siapa je kita tak tahu, kalau yang belum berpunya ler... hehe

Hari ni aku nak kongsi pasal lelaki yang pupus di Latvia. Korang tahu mana Latvia. Aku pun baru first time dengar. Jom kita minta bantuan pak cik Google. hehe.. ni peta Latvia.. hehe


Menurut sumber Latvia ni pernah berada dalam pemerintahan komunis beberapa dekad yang lalu. Sejak kejatuhan komunis, kedudukan wanita di negara ni jauh lebih meningkat berbanding lelaki. hmm... Apa lelaku buat erk..?? Dikatakan golongan wanita di sini lebih berpendidikan dan kadar kematian dalam kalangan mereka juga rendah. Tapi tu semua tak melengkapi keperluan hidup seorang perempuan.

Betul jugak, tinggi mana pun status seseorang perempuan tu, mesti juga memerlukan seorang lelaki untuk melengkapi hidup. Lelaki di Latvia ni dikatakan cenderung memandu laju, mengambil lebih banyak alkohol dan bunuh diri yang mencatatkan peratusan paling tinggi di Latvia iaitu sebanyak 80 %. Keadaan ini juga membawa kepada peratusan ibu tunggal paling tinggi di Kesatuan Eropah.








4 Responses to Lelaki 'Pupus' di Latvia

  1. edi_fm32 says:

    msti lelaki2 kt tmpt ni jd rebutan..

  2. jom ar dok sana..haha

  3. jom me'laku'kan diri... hehe

  4. mesti byk kes lesbo kt latvia ni... hahaha

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...