klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Ada 'stalker' ke??

Stalker !! Dalam bahasa Melayu ni pengintip atau bahasa kampungnya pengintai. Sama je maknanya. Dalam dunia yang guna teknologi ni macam-macam boleh jadikan. Takut jugak bila ada orang menyamar nak intip kita. Haha.. Statement macam artis popular...haha.. Betul! Tak semestinya artis je tau kena spy-spy ni. Orang biasa pun ada. Lagi-lagi tanpa sedar dia stalk.

Kalau intip sekadar nak berkenalan tu takpe. Takut nanti macam-macam akan jadi. So kenalah hati-hati jugak kan. Lagi-lagi dengan kemajuan dan perkembangan teknologi yang begitu canggih dan manggih hari ni. Yang laki boleh jadi perempuan, yang perempuan boleh jadi laki dalam dunia maya ni kan?? Tak mustahil tu boleh berlaku.

Langkah pencegahan dan keber'hati-hati'an tu penting. Kena tengok dulu dengan siapa kita kawan. Terutama dalam laman-laman sosial yang menjadi kegilaan ramai sekarang ni kan.. Nak berkawan tu kenalah ikhlas. Baru ada keharmonian dalam persahabatan. Betul tak.

Ok.. Cau dulu. 

"Hati-hati. Dunia sedang memerhatikan anda." 

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...