klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Ada aku kisah...

Ada aku kisah.... Aku dah tak kisah dah lepas ni.. Malas nak layan.. haha.. Aku nak tulis je lepas ni.. Dah patah hati dengan hasil yang aku dapat.. Lebih baik aku biarkan je... Buat tak tahu.. Mana tahu lama-lama nanti jadi bukit.. Dah boleh semai.. haha.... Motif nak cari keuntungan lak..

Tak adalah, dalam sesuatu perkara niat tu pentingkan.. So kenalah setting niat tu baik punye.. Jangan nak mengharapkan balasan disebalik apa yang kita buat kan.. Yang penting ikhlas untuk berkongsi apa yang kita tahu.. Orang putih kata sharing is caring.. Sejauh mana caring orang yaang men'sharing' tu pun aku tak tahu.. 

Oklah.. haha.. kali ni edisi patah hati,.. nak layan lagu Sudirman lepas ni.. Bye-bye.. tata.. titi... tutu..


Word of the day:
"Sharing is caring"

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...