klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

Dah daftar pun...

Bukannya serius, tapi apa salahnya kan mencuba bak kata kawan aku Saya Tiney. Tapi aku tak la mengaharap sangat ganjaran disebaliknya tu, cuma sekadar memenuhi masa lapang dan medan meluahkan rasa walaupun setakat ini aku belum pernah pun meluahkan rasa walau hakikatnya ada. Agak berbelit tapi harap difahami. haha..

Apapun terima kasih kepada En Mangga Online walaupun aku tak tahu apa statusnya. Senang la jugak nak daftar walaupun pada awalnya sedikit keliru. Mungkin yang mentah-mentah macam aku ni kena banyak lagi mendalami ilmu kot. haha..

Lepas ni mungkin aku perlu lebih mendalami ilmu lagi supaya agar lebih berisi laman ni. Agaknya la. Tapi aku ada masa ke semua tu. Insya Allah. Mak aku kata, kalau kau nak kau ambik kalau kau tak nak emas, permata, batu, berlian, ferarri, wira gen 3, pun tak ambik. Keraskan. Tapi tu la pengajaran yang paling berkesan dalam hidup sampai hari ni.

Emm.. Dah larut rupanya malam ni. Tak leh nak taip banyak sangat. Sahabatku ingin beradu ekoran ketidaksihatannya.(pandai-pandai je aku majmukkannya). Ok lah. Nite semua.

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...