klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Bosan di malam minggu...

Malam hujung minggu yang paling bosan. Tambah-tambah semua balik. Dekat hujung sem ni + study week + Depavali + Raya Haji = Memang cuti sakan sebelum exam kan.. Agak bahaya jugak disitu. Alamatnya memang aku kena bawak balik buku cuti nanti. Adush.. Berat beg aku nanti naik train. 


Hmm... Nak tak nak memang kena bawak balik jugak la kan. Kalau tak apa aku nak jawab nanti. Bukan tak boleh nak stay kat kolej lama-lama, pengaruh internet tu kuat sangat. hehe.. Alasan je tu kan.. Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. Aku rasa lebih selesa kalau aku balik kot. Pastu datang kolej awal. Bagus tak kalau macam tu.

Ha.. Berbalik kepada kebosanan aku malam ni, aku ada jumpa sesutu yang ingin dikongsikan bersama kalian. Sempena kehangatan separuh akhir Piala Malaysia ni, apa kata kita tengok ni......

Lagu semangat bola negeri Kelantan.



Lagu semangat negeri Kedah


Lagu semangat negeri Sembilan



Lagu Johor FC


Agak-agak pasukan mana akan bertemu di Final Piala Malaysia. Sama-samalah kita tengok esok ye.. hehe
Semarakan Bola Sepak Malaysia.

Majulah sukan untuk negara.

hahaha






Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...