klik2

Popular Posts

Tweet-tweet

Followers

Arkib

Chit Chat

BlogMalaysia.com

Cari Templete Terbaik...

Memandangkan aku free hari jadi aku pun menge"search" la tenet ni nak tengok templete-templete terbaik tuk blog aku yang tak seberapa neh. Bukan apa kadang-kala nak gak jadi bloger yang aku knal ni macam senior aku yang blog die agak gempak. Nama die orang panggil Mail. So nak la jugak aku meg"improve"kan diri aku ni tuk jadi bloger yang baik walaupun pada hakikatnya tak de apa input yang nak aku kongsikan melainkan merapu dan rapu dan alik-alik makan kayu penyapu. Haha...

Apapun aku akan cuba gak memastikan blog aku neh penuh dengan informasi yang sesuai tuk segenap lapisan masyarakat di Malaysia ni. Ha memandangkan kawan aku si Ain ada gak blog. Jadi aku nak la jadikan persaingan yang tidak sihat ni dgn die. Haha.. Kemenangan dikira berdasarkan kehendak aku la sebab aku yang buat contest ni. Akan aku upgrade kan blog ni lpas ni. ( Kalaulah masa aku ada tuk benda-benda ni semua) AHHHHH.. tak kira nak jugak... Akan aku pastikan yang terbaru, terbaik, dan terhangat hanyalah di............... 

HAHAHAHAHHA.............. 

Link Xchange

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...